Kolejne zajęcia w ramach doradztwa zawodowego oraz biznesu i zarządzania
Pod koniec listopada maturzyści oraz uczniowie klasy IIIA wraz z nauczycielami uczestniczyli w prelekcji prowadzonej przez Miejskiego Rzecznika Konsumentów, p. Annę Nidzińską. Uczniowie zostali zapoznani z ochroną praw konsumenta, która – mamy nadzieję – była pomocna podczas przedświątecznych zakupów bądź też może się przydać podczas dokonywania dalszych transakcji, np. zwrotu, wymiany czy korekty. Nie zabrakło także utrwalenia wiedzy dotyczącej różnic pomiędzy gwarancją a reklamacją zarówno towarów, jak i usług. Pani rzecznik zwróciła uwagę na kwestie zakupów przez Internet oraz uczuliła na zamówienia, których dokonujemy często z Chin.


Dzięki temu spotkaniu licealiści mieli również możliwość poznania zawodu prawnika, a wiedza zdobyta wcześniej na podstawach przedsiębiorczości lub biznesie i zarządzaniu została uzupełniona przepisami prawnymi. Pani rzecznik udostępniła uczniom broszury edukacyjne, a na koniec pani dyrektor Joanna Grzybowska złożyła jej podziękowania za przybycie do naszej szkoły. Nie zabrakło także pamiątkowego zdjęcia.

